Tuesday, June 2, 2009

Seronok sangat sebab dapat jumpa Julie

Julie..my best friend aku mase belajar dulu..Tak sangka aku dapat jumpa dengan die hari ni..walau pun sekejap, tp jadila...sbb da lame gile tak jumpa ngan die..Susah tau klu nk jmp ngan die ni...asyik2 sibuk jek..x sibuk ngan keje, sibuk ngan family la..hehe...tu la julie..Seorg yang sgt2 manja and baik sgt..Sesuai sgt la ngan watak anak bongsu kan..Hmm...susah nk hang out same..kdg nk jmp sesaje pun ssh..pdhal..tmpt keje die bknnye jauh pun..Landmark jek...tp...tula..klu nk jmp, bole jek kan...Aku rasa last aku jmp die mase kuar sesame ngan Nadia jln2 kt city square..bln bape tu...ooooo thn lpsla...thn ni lum penah jmp g...Julie julie...hahahaha
Mase jmp die, knp x byk perubahan yg aku nmpk pd die ek...still maintain mcm dulu..kurus jek..terus aku pndg diri aku..byk btol perbezaannya..aku tgh happy ke..ke die x happy sbb byk tekanan..smp kurus sgt je aku tgk..Aku je makin besar..Hahahaha..Tp bila perhatikan keje die pun aku paham..dlm audit line ni mmg la keje x tentu masa..sumenye de dateline..smp mkn pun die ckp da kurg selera sbb asik pikirkan sgt hal keje...Ju, cr jek la keje lain..siannye sy tgk awk..
Tp dlm line yg same gak tau...leh demand cket tang gaji tu...Tapi ju x nk plak..klu leh die nk try something new...Camtu syg kan...Tp its ok take ur time to find another job..u can do it dear..
Aku tny die bile nk kawen....Hahaha..soalan cepumas tu..Nk tau ape jawapan die...Biasela..tersengih2 jekla..Aku pun xtau ape maksud die tu..Takpe..nnt aku korek lg rahsia die..Hmm Ju...rindula saat2 blaja dulu...kte duduk umah sewa sesame..blaja sesame..kte dorg jek..g merewang sesame..mkn sesame..Hmm...rindu ekk..Skang ni x bes..Awak, Nadia, Pida, Dewi sume da ngan haluan korg sendiri..Da ssh da nk lepak sesame g...Umo pun da makin tua kan...Hehe..
Ok Ju, klu sy nk tkr keje nnt...mmg terlintas di otak nk msk audit, tp tkt sgt sbb da lupela ape yg kte blaja dulu..Kte cr awk k..And u gonna be my mentor..
Yang besnye keje audit ni...bole merayap...kan Ju..mcm awk ckpla...So..its good to see u again and hopefully we can meet up again next time and share our story..lots of things...Cool...Luv u Julie..

No comments:

Post a Comment